آیا گوگل ادز سئوی سایت ما را بهتر می‌کند؟
نوشته شده توسط : hamed


اشخاص متعددی میپندارند که گوگل ادز امداد  سئو در مشهد  بزرگی در جنبش رو به جلوی وبسایت آنان خواهد بود و به‌این روش اینترنت‌وب سایت آنها seo میشود، ولی می بایست بگوییم که‌این فکر غلط میباشد. زیرا گوگل ادز در تیم دوم دست اندرکاران تاثیرگذار یعنی نوع غیرمستقیم قرار می گیرد و تاثیری در seo وبسایت شما ندارد. در واقع لینک و پیوند‌های تبلیغاتی که در وبسایت خویش قرار می‌دهید هیچ گاه به‌تیتر بک لینک و پیوند شناخته نخواهند شد. یکی دلایلی که مدیران اینترنت‌تارنما‌ها یا این که وبمسترها به به کار گیری از گوگل ادز پافشاری می‌نمایند، به عبارتی فکر غلطی میباشد که گفتیم.

به‌‌عبارت دیگر اینگونه خطا رایجی فی مابین مدیران کسب‌و‌عمل وجود دارااست که می پندارند لینک و پیوند‌های تبلیغاتی، بک پیوند به‌‌شمار می روند و زیرا بک لینک و پیوند‌سازی یکی‌از کارداران تاثیرگذار بی واسطه میباشد، بدین ترتیب به کارگیری از گوگل ادز نیز تاثیر متعددی در بهینه سازی تارنما خواهد داشت.

شما با درک کردن این نکته که پیوند‌های تبلیغاتی از یک فرمت دیگر با اسم نوفالو میباشند متوجه میشوید که اینگونه لینک و پیوند‌هایی برای موتور جستجوی گوگل اهمیتی ندارد و از کنار آنان با بی‌اعتنایی عبور می‌نماید. در فیض استعمال از گوگل ادز تاثیر بی واسطه، محسوس و متعددی در بهینه سازی تارنما شما ندارد البته می‌قدرت آن را جزو کارداران تاثیرگذار غیرمستقیم قرار اعطا کرد.

به کارگیری از گوگل ادز چطور روی seo تاثیر می گذارد؟
همان گونه که گفتیم گوگل ادز جزو موردها تاثیرگذار از نوع غیرمستقیم میباشد. به‌دنبال تحلیل خوا هیم کرد که گوگل ادز چه تاثیری روی وبسایت شما دارااست و چرا از آن برای بهبود seo می‌قدرت بهره مند شد.

تاثیر گوگل ادز روی مارک شما
وقتی که از تبلیغات گوگل ادز (که معتبرترین در نوع خویش میباشد) به کارگیری می کنید به نوعی در اکنون پررنگ‌خیس کردن مارک خویش می‌باشید. اکنون پس از استعمال، در عده برندهای شبیه نگین می شوید و تمامی شما‌را میبینند. به‌عبارت دیگر وقتی که از گوگل ادز برای رویش وب سایت خویش امداد میگیرید، چشم می شوید و تمامی اسم شمارا به خیال و خاطر می‌سپارند.

هنگامی که اسم خویش را در ذهن اشخاص تصویب کردید و بین بقیه برندها به‌‌ویژه برندهای حریف ممتاز شدید، حال کاربر‌ها به سمت شما میایند و از تولیدات یا این که سرویس ها شما به کار گیری می‌نمایند. یعنی گوگل ادز در جذب کاربر به تارنما شما تاثیرگذار میباشد و می توانید بسیار از آن فایده ببرید.

با ارتقا تعداد جستجوی اسم مارک شما در گوگل خودبه‌خویش متوجه رویش مرتبه و ترازو بازدیدهای تارنما خواهید شد. بعداز این حادثه‌ها مجال آن فرا می رسد تا به صفحه ها ابتدا گوگل خوش‌آمد بگویید.

گوگل ادز و صفحه های مجازی
در حالتی که به خاطر داشته باشید گفتیم که ورقه‌های مجازی از عامل ها تاثیرگذار نوع غیرمستقیم می باشند. هم اکنون ما می توانیم از این تاثیر هوشمندانه استعمال کنیم. شما میتوانید گوگل ادز را راه اندازی فرمائید و از مزایای آن در فضای مجازی منفعت ببرید. وقتی که شخصی بوسیله پیوند‌های تبلیغاتی شما مطلبی را در فضای مجازی به اشتراک میگذارد استفاده کننده‌ها به‌طور غیرمستقیم به سمت شما روان میگردند. با اعتنا به ارتقاء روزافزون یوزرها کانال‌های مجازی نباید این مسئله را در ارتقاء جايگاه تارنما دست کم گرفت.

گوگل ادز کیورد پلنر
یکی ابزارهای فوق‌العاده‌ای که گوگل ادز در دست شما قرار میدهد کیورد پلنر (Keyword Planner) میباشد. با استعمال از این ابزار قوی میباشید تا عبارات کاوش گردیده را پیدا نمائید و به ارزیابی آنان سرگرم گردید. در‌صورتی‌که اعتنا کرده باشید یکی‌از فاکتورهای بسیار موءثر در سئوی وب سایت باصرفه‌سازی محتوا به یاری لغت ها کلیدی میباشد. ابزار کیورد پلنر قادر است به‌تیتر یک عنصر ترکیبی فعالیت نماید و کامل کننده بقیه ابزارها باشد. یعنی وقتی که عمل کردن با آن را فرا گرفتید در انتظار نمانید و به کار گیری از دیگر ابزارها را هم آغاز فرمائید.

از جمله گوگل آنالیتیکس یک ابزار بسیار کارکشته در مسئله بهینه سازی و رئیس اینترنت‌وبسایت میباشد که قادر است با کیورد پلنر یار خواهد شد و داده ها بسیار مفیدی را برای شما به ارمغان آورد.

بعداز این مرحله بایستی تلاش فرمائید محتواهای خویش را با صرفه فرمائید و کلمه ها کلیدی را به‌عمل ببرید. تنظیمات مقاله ها بر طبق عبارت‌های کلیدی تاثیر مستقیمی روی بهینه سازی داراست و این قضیه به وسیله گوگل ادز قابلیت و امکان‌پذیر میباشد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: